jag är så klantig!

Det är lite jobbigt just nu
jag har gjort det förrut och nu har jag gjort det igen
mitt program till mp3:n är på engelska
så jag förstår inte vad som menas med alla knapparna
jag råkade nyss trycka på en knapp som tog bort all musik på min mp3
ajdå, klantigt gjort tänker ni
jag blir snarare ledsen
för större delen av musiken jag hade har jag inte på min dator
och jag vet inte vad låtar och artister hette
alltså kan jag inte få tillbaka den...

fast ibland så behöver man ju sortera ut lite grann
slänga gammalt
in med nytt
fast det är jobbigt
det är jobbigt


Ikväll har jag kollat på deckare och bingo royale med pappa
det var mycket trevligt

imorgon bär det av till falun och på vägen dit ska jag få träffa kristine!!
världens underbaraste människa!!

godkväll

Kommentarer
Postat av: Klara

På en restaurang på Gotland. Jag var där förra sommaren också.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback