frågor

Vilken svordom använder du mest?
jäklar tror ja, fast jag svär nog inte lika mkt som en del andra
Äger du en iPod?
nej, det är sällan som jag har nån ny modern teknikpryl:/
Vilken tid är din väckarklocka inställd på?
just nu sex, då gick jag upp imorse men ska snart ställa om den till sju, tragiskt att jag kallar kl 7 för sovmorgon..
Använder du flip-flop's även när det är kallt ute?
nej jag äger inte ens några. De funkar bra med mina sandaler på sommarn
Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden?
det beror på vilket humör jag är på. Jag tycker om att vara med på bild men jag ser ju aldrig riktigt klok ut :P så de e kanske bäst jag knäpper
Vilken var den senaste filmen du såg?
life of brian
Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa?
säkert nå kläder, fast nej så klart jag skulle köpa en digitalkamera eller en bärbar dator..sen kläder
Har någon någonsin kallat dig lat?
ja de e väl klart, ibland är jag de å
Vilken CD ligger i din CDspelare just nu?
hm..Laleh, kanske, eller winnerbäck
Föredrar du vanlig eller chokladmjölk?
chokladmjölk? jag älskar vanlig mjölk så jag tar de. har nog smakat typ tigers chokladmjölk nån gång i mitt liv men det smakade ju bara sliskigt, för det är väl inte oboy det menas?
Vad åt du till middag?
spagetti med en god sqaush(stavning??)- och räkgryta och tomater och mjölk
Kan du vissla?
ja men jag är inte särskilt musikalisk av mig så det kanske inte låter så bra..
Vilken är din favoritåkattraktion på ett nöjesfält?
hm..kan inte åka så mkt karuseller för jag blir så illamående, men jag bara älskar bergochdelbanorna på lisseberg
Tror du folk pratar bakom ryggen om dig?
nått måste väl ha sagts men ja vet inte vad
Är du blyg inför det motsatta könet?
ja ganska så
Läser du för skojs skull?
ja men jag har tyvärr svårt att få tid till det
Har du gråtit offentligt?
ja förra året grät jag för typ hela min klass när mitt marsvin skulle avlivas, annars är det nog mest när jag gjort illa mig..
Har du en stationär dator eller en laptop?
har ingen egen dator men använder hela familjen och den är stationär och den är ny och funkar perfekt (vår gamla dator fick damp varje halvminut, seriöst)
Vill du just nu ha några tatueringar eller piercingar?
nä, kanske ett till hål i ena örat
Tycker du att killen borde bjuda på första dejten?
hehe, gärna för mig:P nä men det spelar ingen roll. Om han vill får han göra de men han ska absolut inte känna att han måste..de kan lika gärna vara tjejen som bjuder
Har du någonsin varit på Jamaica?
nej
Gillar du att flyga flygplan?
det är ganska coolt och roligt men är så jäkla dåligt för miljön så jag slipper helst därför! Lika mkt släpps ut på en flygresa som det görs med bil på ett år!!!
Äter du frukost dagligen?
ja alltid! Annars skulle jag hungra ihjäl!
Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper?
verkligen inte. Bara jag tränar brukar jag inte bry mig om vad jag äter.
Tror du att Gud är man eller kvinna?
man kan inte jämföra gud med ngt mänskligt, gud är för mig mer som en del av själen
Skulle du någonsin hoppa fallskärm?
absolut, shit va häftigt! Fast ändå ganska läskigt! de har ju förekommigt olyckor å så..
Sover du på sida, mage eller rygg?
sidan somnar ja, medans ja sover vet ja inte riktigt
Tycker du om att krama folk?
älskar!! kramar är det bästa som finns!
Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det?
 ja de e ganska störigt
Vilka böcker har fått dig att gråta?
oj, en som jag är säker på att jag grät av är lucia av cannie möller, sen kanske i taket lyser stjärnorna, jag är kvar hos er av peter pohl, sång till en fjäril av maria kűcher, ondskan, drömmar ur snö av anna jansson och harry potter har jag nog också gråtit av...
Får du dåligt samvete efter att du ätit kött?
ja, har väl funderat på att bli veg

rapport
klockan blir mkt
lite skuldkänslor
stopp och väx på naglarna
ännu en lista som nog är roligare att skriva än att läsa
har inte bloggat på länge
rädd att jag exploderar snart
längtan är oerhörd
bl.a. efter min älskade vän
pappa jobbar borta hela veckorna
imorgon kommer ett nytt hus stå bredvid vårat
det går fort att bygga nu för tiden
ännu en småbarnsfamilj
jag vill ha en egen lägenhet
mitt rum håller på att svämma över
fast jag har inte råd
nu har jag iaf gjort en budget
22:22 nu är det dags att sova

Kommentarer
Postat av: Klara

Herregud vilka floder jag grät till "Jag är kvar hos er"!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback