aah...jag dör!!

Vill bara berätta för hela världen att just nu så håller byggarbetare på att bygga ett nytt hus alldelles bredvid mitt och det är bla två unga killar(kanske runt 20år) från Estland och en av dem är SUPERSNYGG!!!!åh! Jag gick nyss förbi när jag skulle hem från bussen och då stod de och snickrade utan tröjor!!Och snyggisen hade världens snyggaste mage också!!han såg att jag kollade och flinade och jag kollade fort bort med ett stort leende på mina läppar. Jag försökte gå normalt men precis innan jag svängde in till mitt hus så kollae jag bak och då kollade han på mig!!Jag hörde att de sa något till varann på estniska, undrar vad...
Nu håller jag på att dö för jag vet att bara 50 meter från där jag sitter nu står världens snyggaste kille i bar överkropp och snickrar!!!
Nu har jag lovat att hjälpa till och laga mat...
Återkommer senare efter fler spaningar på drömkillen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback