onödig information

Höger- eller vänsterhänt: höger
Humör just nu: hungrig, kär, ont i huvudet, längtar till sommarlov!
Favoritgodis: Choklad, kolor, massa olika lösgodis
Är det nåt du absolut inte äter: sill och strömming(surströmming=urk på burk) saker jag inte tycker om är kanel,curry,stark mat, mintsmak, varma äpplen,stripps,läsk,
Kläder just nu: svarta jeans, blommig tröja, pärlhalsband och turkosa strumpor:P
Musik just nu: Touch me med Weeping Willows
Om du var tvungen att leva i en annan tidsepok, vilken skulle du välja då: 70talet tror jag
Sommarplaner: Höjdpunkten är att jag ska åka till Holland och umgås med Jeroen så länge som möjligt!!sen ska jag umgås med vänner, speciellt kristine!! festa, bada, jobba och tjäna pengar ,läsa böcker, käka glass, bara njuta..
Fisk eller badkruka: fisk men var ännu mer när jag var yngre..
Längd och vikt: 167 tror ja(pappas mätningar stämmer nog inte så bra, förra gången hade jag krympt, haha) tror jag väger ganska exakt sextio..
Favoritväder: varmt men inte för varmt
Spelar du nåt instrument: nej. jag är väldigt omusikalisk, jag önskar att jag var..
Morgon- eller nattmänniska: nattmänniska överväger nog..
Sparare eller slösare: försöker spara men är nog ganska mycket en slösare
Vem är viktigast för dig: Jeroen♥
Tror på liv på andra planeter: det skulle ju vara ganska märkligt om det bara fanns liv på en enda planet, så ja de tror jag
Kommer du ihåg din första kärlek:
jag var jättekär i en kille som hette Jesper under lekis och några år frammåt
Älskar du henne/honom fortfarande: absolut inte, han försökte bara spela tuff
Har du några homosexuella vänner: inga av mina nära vänner är homosexuella(som de har kommit ut med iaf) men jag känner en del genom grön ungdom
Tror du på mirakel: nja jag vet inte, men hoppet är ju det sista som lämnar människan sägs det?så man kan ju alltid hoppas
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: möjligt är det väl, men det är ju inte säkert att man är lycklig hela tiden..men visst förekommer de
Ser du dig själv som tolerant mot andra: jag försöker väl, men jag vill ju ändå inte umgås med folk som jag mår dåligt av så de låter ja bli
Ser du på kärleken som ett misstag: nej, kärleken är vacker
Hur många barn har du, vill du ha: jag vill ha två eller tre barn..och minst en tjej
Bio eller promenad: det beror på med vem..
Är du kittlig: ja, ganska mkt ja
Snarkar du? Nej aldrig någon som sagt det iaf
Stjärntecken? Jungfru..
Rädd för insekter? nej
Äckligaste insekten: tycker inte att de är så äckliga
Det här är jag bra på: Jag kan både vara seriös och hur flamsig som helst
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja? Att kunna stanna tiden kanske..
Vad vill du jobba som? Vet inte riktigt..kanske med någon biståndsorganisation
Chips, morötter eller godis? Allt?
Pizza eller hamburgare? Pizza borta, hamburgare hemma(alltså egna)
Skriver du dagbok? Inte dagligen, skriver bara lite då och då men brukar inte kalla det för dagbok
Har du någon flickvän/pojkvän? Ja jag har en pojkvän som bor i Holland. J
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Var nånstans? Inte vad jag planerat..
Stökigt eller välstädat? (ditt rum, hus, lägenhet m.m.) vill ha det lite mitt emellan, har så mkt prylar på mitt rum just nu, jag är en typisk samlare och älskar loppisfynd men ändå så vill jag inte att det ska se rörigt ut, då blir jag stressad?inte en sån bra kombination..
Gungar du på stolen? Ibalnd? hemma vid köksbordet sitter jag ALLTID snett liksom
Hur är din drömtjej/kille? Snäll, klok, liknande livstankar, charmig, snygg, intressant, spännande
Hur många syskon har du? En storebror som jag inte förstår mig på. Mamma säger att om man blandade oss så det bli perfekt, vi är ganska olika men har få likheter också, tex humorn ibland, nått mer kunde jag inte komma på.
Vad är du mest rädd för?  Mördare kanske..
Är du rädd för blod? Rädd och rädd?.jag känner obehag, hatar ?splatterfilmer?
Saltar du på maten? Nej, bara när det verkligen behövs
Gillar du att sjunga? Ja men jag brukar aldrig göra det för det låter förjävligt..
Vilket gymnasieprogram går/gick du och varför? Natur, för att det är en bra utbildning, jag känner mig stimulerad..
Anser du att du är stark? Lite men inte tillräckligt
Brukar du sola? Jag har känslig hud så jag brukar nästan aldrig sola för jag bränner mig så lätt och blir aldrig brun. Jag hatar att alltid vara röd-vit medans alla andra är brunaL
Vad gör du om du får hicka? klagar
Röker du? Nej, röklukt är det värsta som finns!
Snusar du? Nä, blä
Kaffe, te eller inget? Te tack!kaffe har jag inte lärt mig tycka om än fast jag är inte så sugen på att göra det heller.
Har du en besatthet? Tror inte det..dåliga vanor just nu är att jag biter på naglarna. Eller föresten, jag måste väl säga att jag är lite besatt i jeroen;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback